Thursday, October 16, 2008

Memoriez

Kan aku ada cita pasal game online yg penah aku main suatu ketika dahulu....
skang tak main dah...dah stop abih dah...

Meh aku up skit...masa aku main game tu dulu..

Video ni masa aku ada siege castle(eberyweek)
Ni castle clan aku...so kena defend...
best ooo...kekeke...sbb ramai org...:P
tetiba rindu plak masa ni...kekeke....
kawan dr negara luar pon ramai...

Gludio Siege -
Sorry la quality kureng skit lepas up kat sini...
Sbnrnya game ni graphic dia sgt ok....
nak kena guna graphic card yg power...baru leh main...kalu tak mmg lag....
aku kagum sbb ada game online yg graphic power mcm game ni...

Enjoy!!!!

6 comments:

dropkickshi said...

dah dah la oi

Yusrizal Yub said...

hahaha...saja rindu..kakaka
tgk2 balik kenangan lama..keke

EmEd said...

layan2..mmg best..jom maen lagii..keh keh

Yusrizal Yub said...

hahaha..siot...dah dah..
aku dah benti hahaha

ezanykun said...

byk duit kamo..
men game online musti kene byr kan..!!

Yusrizal Yub said...

ada la skit2 kekeke