Wednesday, October 29, 2008

Tagged by Ainnur

Starting time: 00:27
Name : Yusrizal
Sisters : 3
Brothers : 0
Shoe size : 9
Height : 170cm


Where do you live : Seoul, South Korea

Have you ever been on a plane : ni dtg ke korea ni....

Swam in the ocean : bila cuti summer....

Fallen asleep at school : slalu gak...kalu bosan...takpon tak cukup tido...

Fell off your chair : penah...kawan buat keynat...kekeke...


Sat by the phone all night waiting for someone to call : tak penah aih...
.

Saved e-mails : suma aku tak delete..kecuali email notifications dr frenster ke facebook ke dan len2 lg la...

What is your room like : kekadang semak, kekadang kemas..tgk kerajinan la keke..

What’s right beside you: report yg baru saja siap...

What is the last thing you ate : Seafood noodle..sedap woo...


Ever had...Chicken pox : 2 kali...dedua time skolah rendah...

Sore throat : time berlatih nasyid...byk sgt menjerit...

Broken nose : tak penah la...

Do you believe in love at first sight : ntah la... apa bleh aku kata "ocean size love"( yg paham ni...paham la..)

Like picnics : maybe...


Who was/were...The last person you danced with : pernahke? kalu ada pon...tak ingat la..

Last made you smile : slalu je...time dok lepak ngan kekawan...

You last yelled at : kat keta yg parking tak btul depan umah aku ni..

Today did you...Talk to someone you like : ckp ngan kawan2 aku.


Kissed anyone : my parents

Get sick : jarang



Talk to an ex : don't hav one

Miss someone : my family....

Who do you really hate: org yg suka pandang rendah org len...

Do you like your hand-writing : mmg la buruk...tp itu tulisan aku..biar la...aku suke je...

Are your toe nails painted : tak penah...

Whose bed other than yours would you rather sleep in : aku leh je tido kat mane2 pon

What color shirt are you wearing now : baju bunga2 ( hadiah dr Prof. Jang )


Are you a friendly person : maybe la...ntah la..kekadang aku rasa mcm tak pon ada...

Do you have any pets : dulu la..ada kucing 2 ekor...skang dah takde...

Do you sleep with the TV on : selalu gak...ntah la...maybe tabiat kot...tgk movie pon leh tido...

What are you doing right now : lepaih abih tulis report...buat tag ni la...haha

Can you handle the truth : ntah la....kekadang aku takleh handle...

Are you closer to your mother or father : of course la...home sick dah ni...

Do you eat healthy : baru start taun ni....sbb aku risau tgk byk sgt penyakit sbb makanan...


Do you still have pictures of you & your ex : takde ex pon....

If you’re having a bad day, who are you most likely to go to : dok muhasabah diri sesorang...tak pon tido....kekadang pi umah kawan...

Are you loud or quiet most of the time : ikut situasi la..aku kalu ngan org yg aku kenal...mmg aku byk ckp...

Are you confident : tgh nak menconfidentkan diri..

5 things I was doing 10 years ago

1) aku pecahkan cermin tingkap umah org time men bola
2) aku penah main pemadam api tu..abih putih satu flat aku(masa aku dok flat)
3) ocean size love ( hanya org yg tahu je faham menda ni..)
4) gaduh ngan budak klass len..sbb men kutuk nama datuk...
5) apa lg ek...keke..tak ingat dah...


5 things I would do if I were a billionaire

1) Bg duit kat parents utk buat haji..
2) Pastu aku plak pi haji
3) Tlg family aku.
4) Beli rumah.
5) sedekah....


5 of my bad habits
1) Tak suka membaca - sbb cpt ngantuk...
2) Makan - aku kalu stress mmg suka makan, takpon aku tido
3) Malas- biasa la ni
4) Aku tak reti lipat baju - aku guna hanger je...
5) Suka men game - skang ni aku cuba kurangkan...tinggal PES je....


5 places I've lived/living

1) Kemaman, Terengganu - aku dok sini sampai aku umur 5 taun.
2) Kota Sarang Semut - kat sini aku mmg nakal...3 kali kena jahit kat sepital..
3) Taman Tunku Hosna - kat sini aku mula men bola sepak dgn giatnya.
4) Asrama - 2 asrama dah aku dok..memula kat Syed Omar, pastu pi MRSM Beseri.
5) Seoul, South Korea - sini aku byk dpt pengalaman..belajar manyak menda...dr segi berdikari, kehidupan, kawan dan byk lg la.....

2 comments:

ezanykun said...

pegi korea naik kapal terbang rupenye.. ingatkan tumpang moto batman tu.. :P

Yusrizal Yub said...

moto batman lepas dtg korea baru beli....hahaha